.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزيع شش هزار لامپ كم مصرف در غرب مازندران

توزيع شش هزار لامپ كم مصرف در غرب مازندران

شركت توريع نيروي برق غرب مازندران در راستای اعمال مدیریت مصرف بهینه برق اقدام به توزیع شش هزار شاخه لامپ کم مصرف در مرحله نخست سال جاری در منطقه غرب استان نمود .

به گزارش ایسنا  به نقل از روابط عمومي اين شركت ،توزیع این لامپ ها در امور های توزیع برق محمودآباد ، نور ، چالوس ، تنکابن ، عباس آباد و رامسر شروع شده و عرضه ، لامپ های کم مصرف در امورها بنا به درخواست مردم می باشد به طوریکه بعضی از امور به صورت متوالی درخواست این لامپ ها را تکرار نمودند .


لازم به ذکر است ، توزیع لامپ های کم مصرف در بین مشترکین ، مساجد ، مدارس ، ثبت شعارهای مصرف بهینه برق بر روی قبوض برق ، آموزش نوجوانان در مدارس ، تبلیغات رسانه ای و ... تأثیر شگرفی در احراز این موفقیت ایفا نموده است .


مطالعات نشان داده است که با روشن شدن همزمان تنها 50 درصد از این شش هزار لامپ کم مصرف ، 231 کیلووات و در صورت روشن شدن کل این تعداد لامپ ، 462 کیلووات در مصرف انرژی برق صرفه جویی خواهد شد .


گفتنی است لامپ های کم مصرف توزیع شده دارای ضمانت و 23 وات بوده و به قیمت هزار و 250 تومان در سطح امورهای هفت گانه توزیع می گردد .

شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران همچنين واحدهای تجاری را به منظور کاهش روند مصرف انرژی به صرفه جویی در مصرف برق فراخوانده است .


به گزارش ایسنا ،استفاده برخی واحدهای تجاری از لامپ های پرمصرف در طول شبانه روز و تأثیر آن در افزایش مصرف برق موجب شده تا این شرکت از اصناف و واحدهای تجاری تقاضا کند از لامپ های پر مصرف استفاده نکنند .


در بخشی از گزارش روابط عمومي آمده است : در حال حاضر به دلیل افزایش دما و رشد فزاینده مصرف برق جهت استفاده از وسایل سرمایشی تمامی هم استانی های فهیم خصوصاً اصناف مي توانند در کاهش مصارف غیر ضروری واحدهای تجاری و عدم بکارگیری لامپ های پرمصرف گازی و قلمی به کاهش مصرف برق ، صرفه جویی و نهایتاً جلوگیری از خاموشی های گسترده کمک کنند .


در پایان این گزارش از همکاری شایسته مردم طی روزهای اخیر و صرفه جویی آنان در مصرف انرژی سپاسگزاری و بر تداوم کاهش مصارف غیر ضروری برق و آب تأکید شده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 18 تير 1387
اصناف درشهر تبريز اصلا رعايت صرفه جوئي بخصوص درساعات اوج مصرف رانميكنند بارعايت صرفه جوئي ميشود ازخاموشي ها جلوگيري كرد استفاده ازلامپهاي كم مصرف روش مناسبي براي صرفه جوئي است بايد درشهرها مركزي براي تعمير اين لامپها داير شود ودرازاء تحويل لامپ معيوب لامپ جديد دريافت شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.